Garantie
Indien u aanspraak wilt maken op garantie, neem dan contact met ons op, wij zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk antwoord krijgt. Hieronder vindt u een overzicht van wat er onder uw garantie valt en voor welke producten.
Garantiebeleid
Producten geproduceerd door Gastro-Cool zijn gegarandeerd tegen fabricagefouten in materiaal en vakmanschap gedurende de beperkte garantieperiode.
- Alle garantieaanvragen moeten worden ingediend via ons online formulier . Alle anderen, telefoon, sms en e-mail, worden geweigerd.
- Garantie kan niet worden toegewezen of overgedragen.
- De kosten voor installatie, ondersteuning en gebruiksuitleg worden niet gedekt door enige garantie. Daarom is de klant er volledig verantwoordelijk voor.
- Garantie is alleen geldig in het land waar de producten naartoe zijn verzonden of in geval van eigen transport, Duitsland.
Garantie vervalt
- De klant kan geen kopie van de aankoopfactuur overleggen.
- De garantieperiode is verstreken.
- De serienummers zijn gewijzigd of verwijderd van het product.
- Niet-geautoriseerde wijzigingen aan de productspecificaties.
- Schade aan het product veroorzaakt door onjuiste bediening of gebruik, door de instructies in de gebruikershandleiding niet op te volgen of defecten veroorzaakt door externe bronnen, stoten, cosmetische schade aan de verf in het algemeen, krassen, kloven, sporen van water-, zweet- of voedselresten in het apparaat.
- Schade aan het product veroorzaakt door installatie, reparatie of herinstallatie door niet-geautoriseerd personeel of servicecentra.
- Schade aan het product veroorzaakt door verzending of transport.
- Schade aan het product veroorzaakt door verlies of een ongeval zoals brand, spanningsschommelingen, vandalisme, water, zandinsecten en dergelijke.
- Schade aan het product veroorzaakt door natuurkrachten zoals aardbevingen, overstromingen, elektrische stormen, enz.
- Gewijzigde of aangepaste producten