Bekijk onze FAQ om het antwoord te vinden
Antwoord niet gevonden?
Niet tevreden met je bestelling?
Op zoek naar een onderdeel?
Meld een technisch probleem.
Klantenservice
Klanttevredenheid is onze topprioriteit en een onberispelijke service is van het grootste belang. In Duitsland zorgt EGS met zijn 150 tankstations voor onze ‘noodgevallen’. Om een vlotte werking in het buitenland te garanderen, vertrouwt Gastro-Cool op een internationaal partnernetwerk dat snelle en betrouwbare ondersteuning garandeert bij alle technische vraagstukken. Komt een klant uit een land waar Gastro-Cool geen contractpartner heeft, dan regelen wij deze service. Om u bij technische vragen snel en vakkundig te kunnen helpen, hebben wij alle koelaggregaten voorzien van servicestickers, zodat de winkelier of herbergier direct contact met ons of de verantwoordelijke klantenservicepartner kan opnemen.
Transportschade
Als u bij ontvangst van de goederen een defect constateert, gaat u als volgt te werk:
- Bij grote schade aan het product: accepteer de bon niet, noteer de schade op de afleveringsbon en laat deze bevestigen door de chauffeur.
- Bezorging weigeren
- Documenteer de schade op het afleverbewijs
- Laat het afleverbewijs bevestigen door de chauffeur
- Bij kleine gebreken zoals krassen, deuken proberen wij een oplossing te vinden die voor beide partijen acceptabel is. Het is belangrijk dat u de schade al op de afleverbon heeft gedocumenteerd en dat dit ook door de chauffeur is erkend.
We vragen ook dat de verpakking en de beschadigde goederen ongebruikt blijven tot opheldering.
Indien uw goederen beschadigd zijn, onderteken dan nooit zomaar de leveringsbon van de vervoerder (= aanvaarding tegen ontvangst). Wij kunnen niet garanderen dat goederen waarover geklaagd wordt, teruggenomen worden.
Wilt u transportschade bij ons melden, vul dan onderstaand formulier volledig in en stuur het naar ons op. Onze klantenservice neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op.