Skip to main content
Door 1777 klanten beoordeeld met een 9,6
Branding vanaf 1 st.
Meer dan 10.000 st. voorraad
Fabrikant
+49 (0) 2154 484 60-0
Door 1651 klanten beoordeeld met een 9,6
Branding vanaf 1 st.
+49 (0) 2154 484 60-0
+49 (0) 2154 484 60-0
Service Portaal
Als u contact met ons wilt opnemen, is dat nu eenvoudiger dan ooit. Wat je ook nodig hebt, wij zijn er voor je.

VRAGENß

Bekijk onze FAQ om het antwoord te vinden


CONTACTEER ONS

Antwoord niet gevonden?


HERROEPINGSRECHT

Niet tevreden met je bestelling?


ONDERDELEN

Op zoek naar een onderdeel?


REPARATIE

Meld een technisch probleem.

Klantenservice

Klanttevredenheid is onze topprioriteit en een onberispelijke service is van het grootste belang. In Duitsland zorgt EGS met zijn 150 tankstations voor onze ‘noodgevallen’. Om een ​​vlotte werking in het buitenland te garanderen, vertrouwt Gastro-Cool op een internationaal partnernetwerk dat snelle en betrouwbare ondersteuning garandeert bij alle technische vraagstukken. Komt een klant uit een land waar Gastro-Cool geen contractpartner heeft, dan regelen wij deze service. Om u bij technische vragen snel en vakkundig te kunnen helpen, hebben wij alle koelaggregaten voorzien van servicestickers, zodat de winkelier of herbergier direct contact met ons of de verantwoordelijke klantenservicepartner kan opnemen.

Transportschade

Samen met onze logistieke partners werken wij elke dag aan de levering van onze koelkasten en diepvriezers op de best mogelijke manier naar u toe. Helaas kunnen we in sommige gevallen de mogelijkheid van transportschade niet volledig uitsluiten.

Als u bij ontvangst van de goederen een defect constateert, gaat u als volgt te werk:

  • Bij grote schade aan het product: accepteer de bon niet, noteer de schade op de afleveringsbon en laat deze bevestigen door de chauffeur.
  • Bezorging weigeren
  • Documenteer de schade op het afleverbewijs
  • Laat het afleverbewijs bevestigen door de chauffeur
  • Bij kleine gebreken zoals krassen, deuken proberen wij een oplossing te vinden die voor beide partijen acceptabel is. Het is belangrijk dat u de schade al op de afleverbon heeft gedocumenteerd en dat dit ook door de chauffeur is erkend.

We vragen ook dat de verpakking en de beschadigde goederen ongebruikt blijven tot opheldering.

Indien uw goederen beschadigd zijn, onderteken dan nooit zomaar de leveringsbon van de vervoerder (= aanvaarding tegen ontvangst). Wij kunnen niet garanderen dat goederen waarover geklaagd wordt, teruggenomen worden.

Wilt u transportschade bij ons melden, vul dan onderstaand formulier volledig in en stuur het naar ons op. Onze klantenservice neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Images & documents
Images & documents
Images & documents

Velden gemarkeerd met asterisks (*) zijn verplicht.