Klanttevredenheid is onze topprioriteit en vlekkeloze service is onze topprioriteit. In Duitsland zorgt EGS met haar 150 servicecentra voor onze “noodgevallen”. Om ervoor te zorgen dat dit ook in het buitenland soepel verloopt, vertrouwt Gastro-Cool op een internationaal partnernetwerk dat snelle en betrouwbare ondersteuning garandeert voor alle technische problemen. Als een klant uit een land komt waar Gastro-Cool geen contractuele partner heeft, organiseren wij deze service. Om u snel en vakkundig te kunnen helpen met technische vragen, hebben we alle koelunits voorzien van servicestickers, zodat de winkelier of gastheer direct contact met ons of de verantwoordelijke servicepartner kan opnemen.
Als u verdere ondersteuning nodig hebt, kunnen klanten vertrouwen op de hulp van Gastro-Cool. Het enige wat u hoeft te doen is een klantenservicemelding invullen en wij nemen binnenkort contact met u op. De klantenservicestructuur, die u desgewenst online kunt invullen, voorziet u ook van reserveonderdelen om technische problemen op te lossen.