Service & Onderdelen
Klanttevredenheid is onze topprioriteit en vlekkeloze service is onze topprioriteit. In Duitsland zorgt EGS met haar 150 servicecentra voor onze “noodgevallen”. Om ervoor te zorgen dat dit ook in het buitenland soepel verloopt, vertrouwt Gastro-Cool op een internationaal partnernetwerk dat snelle en betrouwbare ondersteuning garandeert voor alle technische problemen. Als een klant uit een land komt waar Gastro-Cool geen contractuele partner heeft, organiseren wij deze service. Om u snel en vakkundig te kunnen helpen met technische vragen, hebben we alle koelunits voorzien van servicestickers, zodat de winkelier of gastheer direct contact met ons of de verantwoordelijke servicepartner kan opnemen.
Als u verdere ondersteuning nodig hebt, kunnen klanten vertrouwen op de hulp van Gastro-Cool. Het enige wat u hoeft te doen is een klantenservicemelding invullen en wij nemen binnenkort contact met u op. De klantenservicestructuur, die u desgewenst online kunt invullen, voorziet u ook van reserveonderdelen om technische problemen op te lossen.
Garantiebeleid
Producten geproduceerd door Gastro-Cool zijn gegarandeerd tegen fabricagefouten in materiaal en vakmanschap gedurende de beperkte garantieperiode.
- Alle garantieaanvragen moeten worden ingediend via ons online formulier . Alle anderen, telefoon, sms en e-mail, worden geweigerd.
- Garantie kan niet worden toegewezen of overgedragen.
- De kosten voor installatie, ondersteuning en gebruiksuitleg worden niet gedekt door enige garantie. Daarom is de klant er volledig verantwoordelijk voor.
- Garantie is alleen geldig in het land waar de producten naartoe zijn verzonden of in geval van eigen transport, Duitsland.
Garantie vervalt
- De klant kan geen kopie van de aankoopfactuur overleggen.
- De garantieperiode is verstreken.
- De serienummers zijn gewijzigd of verwijderd van het product.
- Niet-geautoriseerde wijzigingen aan de productspecificaties.
- Schade aan het product veroorzaakt door onjuiste bediening of gebruik, door de instructies in de gebruikershandleiding niet op te volgen of defecten veroorzaakt door externe bronnen, stoten, cosmetische schade aan de verf in het algemeen, krassen, kloven, sporen van water-, zweet- of voedselresten in het apparaat.
- Schade aan het product veroorzaakt door installatie, reparatie of herinstallatie door niet-geautoriseerd personeel of servicecentra.
- Schade aan het product veroorzaakt door verzending of transport.
- Schade aan het product veroorzaakt door verlies of een ongeval zoals brand, spanningsschommelingen, vandalisme, water, zandinsecten en dergelijke.
- Schade aan het product veroorzaakt door natuurkrachten zoals aardbevingen, overstromingen, elektrische stormen, enz.
- Gewijzigde of aangepaste producten
Bovendien wordt eigen merk niet gedekt als het product niet kan worden gerepareerd. Indien de branding door Gastro-Cool is gedaan, valt dit onder de garantie.